SİBERNA GROUP iş çözümleri üzerinde birçok sektörde deneyimli uzman çalışanları ile birlikte, müşterilerinin iş çözümünüzden en verimli
şekilde yararlanmaları ve işletmelerini daha ileriye taşıyabilmeleri için hizmet ve destek vermektedir.
Küçük ve orta ölçekli işletmeler de dahil, her ölçekteki şirkete AKINSOFT iş yazılımı ile müşterilerine özel esnek çözümler sunmaktadır.
E-FATURA
Türkiye’de 397 sıra no.lu VUK tebliğine ile hayata geçirilen ve 5 Mart 2010 tarihinden itibaren uygulamada olan e-fatura, veri format ve standardı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen, VUK gereği bir faturada yer alması gereken bilgilerin içerisinde yer aldığı, satıcı ve alıcı arasındaki iletiminin merkezi bir platform (GİB) üzerinden gerçekleştirildiği elektronik bir belgedir. Diğer bir tanımla elektronik faturalama olarak da ifade edebileceğimiz e-fatura, tanımlanan standart kâğıt fatura ile tamamen aynı hukuki niteliklere sahip olan, oluşturma, gönderme, saklama ve ibraz gibi adımların tamamının elektronik ortamda gerçekleştirildiği faturalama şeklidir.
E-DEFTER
Şekil hükümlerinden bağımsız olarak Vergi Usul Kanununa ve/veya Türk Ticaret Kanununa göre tutulması zorunlu olan defterlerde yer alması gereken bilgileri kapsayan elektronik kayıtlar bütünüdür. E- DEFTER sayesinde bakkal defteri olayından tamamen kurtulmuş olacaksınız. Tamamen sanal ortamda saklanan verilere istediğiniz zaman tek tuşla ulaşabilecek , ve hızlı bir şekilde işlemlerinizi gerçekleştireceksiniz. Noter tasdik ücreti ödemenize gerek kalmaz. Arşivleme masrafı bulunmamaktadır. Kullanıcıların yapabileceği hataları sıfıra indirir. Kağıt maliyetinden tasarruf ettirerek doğayı korumanızı sağlar.
E-ARŞİV
Vergi Usul Kanunu hükümlerine göre fatura, kâğıt ortamında en az iki nüsha olarak düzenlenerek ilk nüshası (aslı) müşteriye verilen, ikinci nüshası ise yine kâğıt ortamında aynı Kanunun muhafaza ve ibraz hükümlerine göre mükelleflerce saklanılan bir belgedir. 397 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile getirilen e-Fatura Uygulamasına kayıtlı olmayan vergi mükelleflerine 433 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğinde yer alan şartlara uygun olarak e-Arşiv Uygulaması kapsamında fatura oluşturmaya, kâğıt ortamında göndermeye ve oluşturulan faturaların ikinci nüshasını elektronik ortamda muhafaza ve istendiğinde ibraz edilmesine imkan sağlayan uygulamadır.
E-MUTABAKAT
e-Mutabakat hizmeti, şirketlerin müşteri arasında tanımlanmış alacak-borç hesaplarının elektronik ortamda kolay, hızlı, güvenli ve hatasız olarak karşılaştırılmasını sağlayan sistemdir. BA-BS mutabakatları ve cari hesap mutabakatları için geliştirilmiş bir web uygulamasıdır. Maliyetinizi Azaltır ve zamandan tasarruf sağlar. E-Mutabakat, ağaçların kağıt ihtiyacı olarak kesilmesine, bütün işlemleri dijital ortama taşıyarak engel olur. Firmalar arası kağıt anlaşmalar dijital ortamda doğayı koruyarak gerçekleşir.Kayıtlı Elektronik Posta ile mutabakatlarınız dijital ortamda yasal zemine oturtulabilir ve bu sayede hızlı dönüşler alabilirsiniz. Noter onaylı gönderimlerle aynı hukuki değere sahip olan e-Mutabakat ile rahat edebilirsiniz.
ERP-Muhasebe otomasyon
Çok kullanıcı desteği ile Cari, Cari2, Kasa, Stok, Stok2, Fatura, Çek-Senet, İrsaliye, Teklif, Sipariş, Döviz Takip, Döviz Bürosu Depo, Lokasyon, Banka, Kartoteks (Barkod basımı), Pazarlama, Seri No-Garanti Takip, Taksit Takip, Seri Senet Basımı, Servis, Üretim, Bonus Sistemi, Tüp-Su Takip, MRPII,CRM, Zincir Pazarlama modüllerini desteklemektedir.ERP yazılımları,bir işletmenin, satıştan muhasebeye, üretimden insan kaynaklarına, envanterden CRM'e, aklımıza gelen tüm fonksiyonlarını kapsayan entegre bilgi sistemleridir.
Market otomasyon
Akınsoft Wolvox ERP programı ile tüm veri toplama işlemlerinizi barkod ile yapabilirsiniz. WOLVOX Hızlı Satış Türkiye’ nin Ticari, Sektörel ve ERP yazılımlarının lider kuruluşu AKINSOFT un mağazacılık sektörü için geliştirdiği yönetim sistemidir. Ayrıca mağazacılık yanında birçok sektöre uygulanabilen WOLVOX Hızlı Satış, doğrudan müşteriye satış yaparken, çeşitli ödeme opsiyonları kullanarak, çağdaş ve verimli çalışmasını sağlamak amacı ile tasarlanmıştır.Kullanışlı ve basit arayüzüyle hizmetinizde.
Restaurant otomasyon
WOLVOX Restaurant, AKINSOFT un restoran, otel, cafe&bar ve pastaneler için geliştirdiği Restoran Yönetim sistemidir. WOLVOX Restaurant; masa kayıtlarınızı görsel olarak dizayn edebilme, masa kayıtlarını işletmenin özelliğine göre grupladırabilme, bir masaya birden fazla fiş açabilme, adisyon iptal edebilme, detaylı paket satış ekranı, ürünlere resim tanımlayabilme, Caller ID desteği arayan müşterilerinizi ekranda görebilme, PDA cihazları ile masalardan adisyon alabilme gibi önemli özelliklere sahiptir.
Otel yönetimi
Tüm otel ve pansiyonlara hitap eden programımız; oda durumu, müşteri hareketleri, personel takip, otel rezervasyon takibi gibi bir çok
seçenek işletmecinin isteklerini karşılıyor. Kolay ve anlaşılır arayüzleri ile kullanıcılardan tam destek olan programlarımız sürekli
gelişmekte ve müşterilerimize daha verimli çalışma ortamı sağlamaktadır.
MRP - CRM (İmalat - Müşteri ilişkileri otomasyon
CRM; Karşılıklı, uzun vadeli bir değer ilişkisi yaratmak için müşteriler ile gerçekleştirilen ilişkilerin etkin bir biçimde yönetilmesidir. MRP yöntemi, ürün ağacı, stok mevcutları, satınalma sisteminde bulunan açık siparişler ve ana imalat planında üretim talimatlarını hesaba katarak hangi malzemelere ne zaman ihtiyaç duyacağınızı hesaplar.
7/24 DESTEK
Siberna Group kurulduğu günden bugüne kadar yüzde yüz müşteri memnuniyeti ile referanslarına yenilerini ekleyerek her geçen gün büyümeye devam ederek sektörde ilk sıralardaki yerini sağlamlaştırmıştır. Antalya güvenli Alış-veriş ortamı sağlamak ve sorunsuz destek hizmeti vererek; uygun fiyat avantajı ile müşteri memnuniyetini en üst düzeyde sağlamaktır